Oglašavanje na Otvorenom
Imamo preko 960.000 slušatelja tjedno koje držimo kao kap vode na dlanu. Vaše poruke, svejedno bile one u formi radijskoga spota, promocije showa, nagradnog natječaja ili velike promocije tretiramo kao sadržaj. Formatiranjem sata napravili smo optimalan raspored poruka tako da bilo koji format oglašavanja odabrali, Vaša poruka će doći do publike. Ovisno o potrebama, možemo Vam ponuditi razne opcije suradnje:
Spotovi
Klasičan način oglašavanja. Funkcionira i za aktiviranje kupnje ili za podizanje svijesti o proizvodu. Upečatljiv spot, originalan i lako pamtljiv vrijedi pola kampanje. Uz samu prodaju oglasa, naš kreativan tim će Vam rado pomoći u izradi vlastitog spota.
Kratki reklamni blokovi
Imamo ukupno 3 bloka reklama u satu. Svaki ima predviđeno trajanje do 3 minute.
Planiranje za dan/tjedan
Naš iskusan tim media planera pomoći će Vam optimizirati Vašu kampanju kako bi Vaša poruka došla do maksimalnog broja slušatelja.
Specijalno pozicioniranje
Ovisno o zahtjevima Vaši spotovi mogu biti pozicionirani kao prvi/zadnji u bloku i u točno određenim satima.
Posebna pozicija
• Spotovi uz Vrijeme
• Spotovi uz Promet
Promocija showa
Promocija showa uključuje spominjanje Vašeg brenda uz ime showa, elemente koji idu unutar zakupljenog showa i spotove koji idu izvan zakupljenog showa.
• Jutro na Otvorenom (radnim danom od 06-10)
• Radno vrijeme na Otvorenom (radnim danom od 10-14)
• Poslijepodne na Otvorenom (radnim danom od 14-18)
• Večer na Otvorenom (radnim danom od 18-22)
• Vikend na Otvorenom (sub-ned 07-17)
Sponzorstvom radijskog showa povezujete svoj brend s omiljenim sadržajem slušatelja, dosegnuvši ih u različitim trenucima njihovog dana, od vožnje na posao, preko radnih zadataka, do vraćanja s posla, opuštanja i večernje zabave. Uz show kojem slušatelji vjeruju, povećavate povjerenje u svoj brend, jačate svoj imidž i stvarate prepoznatljivost (brand awareness). Iskoristite ovu priliku za jačanje veze s ciljanom publikom i istaknite se na tržištu.
Promocija showa uz nagradni natječaj (Sales promocija)
Uz sponzorstvo showa imate priliku za dodatnu promociju putem nagradnog natječaja, koji kreiramo u suradnji s programom. Zabavna radijska igra postaje hit među slušateljima, privlačeći pažnju ne samo onih koji igraju, već i svih koji slušaju. Ovakva promocija omogućuje vam da podijelite nagrade slušateljima. Tako, vaš brend postaje dio uzbudljivog iskustva koje obogaćuje njihove živote i stvara emocionalnu povezanost. Vaš brend bit će istaknut uz zabavni sadržaj koji slušatelji aktivno prate, povećavajući vašu prepoznatljivost i angažman s publikom.
Velika promocija
Velika promocija predstavlja veliku nagradnu igru koja se odvija tijekom cijelog dana i to je događaj koji na radiju ne može proći nezapaženo. Klijent i radio udružuju snage kako bi stvorili zabavnu i impresivnu aktivnost koja će privući pažnju slušatelja. Ova velika stvar u eteru potiče razgovor i uzbuđenje slušatelja. Svi žele sudjelovati i osvojiti fantastične nagrade što povećava angažman i interes. Kroz suradnju s radijom na ovakvom projektu stvarate snažnu vezu s publikom.
Osim toga, velika promocija doprinosi jačanju ‘brand awarenessa’, a vaš brend postaje nezaobilazna tema razgovora u društvu. Ova jedinstvena prilika omogućuje vam da se istaknete od konkurencije i ostavite snažan dojam na publiku. U svijetu radija, ovakva promocija postaje najveći događaj – nezaboravna i prepoznatljiva, ostaje u sjećanju, ali i srcima slušatelja.