Klikni i...

Slušaj
Uživo

Play

Tvoj feelgood radio

Cjenik i mogućnosti oglašavanja

Cjenik i
mogućnosti oglašavanja

January 28, 2021 @ 14:56

Podijeli: Facebook Twitter

  • Prodaja što više proizvoda ili usluga.
  • Pozicioniranje u odnosu na konkurenciju.
  • Podizanje svijesti o Vašoj postojećoj ponudi.
  • Uvođenje novog proizvoda na koji Vaši kupci nisu navikli?

Preuzmite Cjenik oglašavanja

Imamo preko 960.000 slušatelja tjedno koje držimo kao kap vode na dlanu. Vaše poruke, svejedno bile one u formi radijskoga spota, sponzorstva, nagradne igre ili promocije tretiramo kao sadržaj. Formatiranjem sata napravili smo optimalan raspored poruka tako da bilo koji format oglašavanja odabrali, Vaša poruka će doći do publike. Ovisno o potrebama, možemo Vam ponuditi razne opcije suradnje:

Spotovi

Klasičan način oglašavanja. Funkcionira i za aktiviranje kupovine ili za podizanje svijesti o proizvodu. Kreativa je jako važna. Kvalitetan spot znači jako puno. Upečatljiv spot, originalan i lako pamtljiv vrijedi pola kampanje. Uz samu prodaju oglasa, naš kreativan tim će Vam rado pomoći u izradi vlastitog spota.

Kratki reklamni blokovi
Imamo ukupno 3 bloka reklama u satu. Svaki ima predviđeno trajanje do 2 minute.

Planiranje kroz dan/tjedan
Naš iskusan tim media planera pomoći će Vam optimizirati Vašu kampanju kako bi Vaša poruka došla do maksimalnog broja slušatelja.

Specijalno pozicioniranje
Ovisno o zahtjevima Vaši spotovi mogu biti pozicionirani kao prvi/zadnji u bloku.

Sponzorstva

Sponzorstvom emisije vežete svoj brand na duži period uz određeni dio dana, i određenog voditelja. Sponzorstva se obično zakupljuje na razdoblje od mjesec dana ili više. To efektivno znači da će za to vrijeme, svaki put kada slušatelj upali Otvoreni, u tom terminu sigurno čuti Vašu poruku.

Integriramo vaš brand/proizvod/uslugu uz određenu emisiju ili rubriku Otvorenog radija. To uključuje spominjanje Vašeg branda uz ime voditelja ili emisije, povezivanje sa dijelom dana ili kombinacija toga ovisno o briefu. Unutar ponude svakog sponzorstva su i spotovi koji se emitiraju na puni sat unutar sati u kojima je emisija. Sponzorstvo se obično zakupljuje na razdoblje od 2 tjedna ili više.

U ponudi su sponzorstva:

  • vremenske prognoze
  • prometnog centra
  • jutro na otvorenom uz Ivanu Mišerić (radnim danom od 06-10)
  • radno vrijeme  (radnim danom od 10-14)
  • poslijepodne uz Vedrana Cara (radnim danom od 14 – 18)
  • večer (radnim danom od 18-22)
  • vikend (sub-ned 07-18)

20 minutna garancija!
Ovo je jedinstvena karakteristika Otvorenog radija. Za vrijeme trajanja sponzorstva Vaša poruka pojavljuje se minimalno tri puta u satu emisije koje sponzorirate. Na početku svakog reklamnog bloka ide Vaša poruka. Uz to, na vrhu sata je i Vaša 15 sekundna reklamna poruka. Sve to čini Vas neizbježnim u eteru.

Integracija u program!
Dio ste programa. Ok, koliko to zakonski možemo napraviti. Zakonska regulativa kaže da se sve reklamne poruke moraju jasno odvojiti. To je naša briga. Ali, to ne znači da stvar mora zvučat baš striktno kao “Jutro na Otvorenom uz Ivanu Mišerić donosi ti BRAND”. Dozvoljavamo si igranje i sa dijelom dana i sa našim brandom kako bi ta integracija bila zabavna i korisna. Što zvuči bolje – Ovo je Jutro na Otvorenom uz BRAND ili Ovo jutro, uz hitove na Otvorenom baš paše BRAND (recimo kava neka?)

 

Interakcija sa slušateljima
Sponzori imaju prednosti pri zakupu raznih nagradnih igara i drugih oblika interakcije sa slušateljima. Interakcija ne mora nužno biti nagradna igra, niti mora biti neka posebna nagrada. Tu sve najviše ovisi o vašem briefu. Koji Vam je cilj. Uz mogućnost sudjelovanja u nagradnim igrama koje su sastavni dio emisija, radimo i kreativne prijedloge interakcija sa slušateljima prema vašim zahtjevima.

Isplativost
Najbolje za kraj – sponzorstva. Budući da se radi o dugoročnoj suradnji, sponzorstva su jedan od najpovoljnijih investicija u eteru Otvorenog radija. Odnos vrijednosti/uloženog čini ih našim drugim najtraženijim proizvodom.

Zainteresirani? Kontaktirajte nas!

Promocije

Laički rečeno velike nagradne igre. Kompliciranije objašnjenje je – kada se radio i klijent udruže kako bi zajedno napravili nešto veliko u eteru radija što kreira talkabout i aktivira slušatelje.

Ovisno o Vašem briefu radimo koncepte. Velika promocija znači da je Vaša poruka u programu svaki sat dva puta. Jedanput unutar voditeljske intervencije, drugi put na kraju promo spota kao reklamna poruka od 15″. Ako vam išta znači, za vrijeme trajanja jedne promocije govorimo o 800 do 1300 spominjanja vašeg branda u eteru nacionalnog radija sa 960 000 slušatelja tjedno. To je puno. I funkcionira.

Traju od 2 do 8 tjedana, uključuju veliku frekvenciju ponavljanja vaše poruke, integraciju branda sa programom cijelog radija. Naš kreativni tim s Vama zajedno radi na razvoju koncepta i implementaciji u eter.

Ako se pitate treba li Vam velika promocija, evo checkliste za razmišljanje:

  • DA ako želite biti istaknuti od konkurencije
  • DA ako Vam treba duža kampanja po super povoljnoj cijeni
  • DA ako želite biti integrirani u program
  • DA ako Vam treba da se čuje za proizvod/uslugu

 

 

 

Kako slušati Otvoreni Radio:

Otvoreni Player! (ako želiš slušati Otvoreni na svom PC-u ili Macu). Plaćanje? Ne! Potpuno je besplatno. Samo trebaš kliknuti ovdje. Naravno, uvijek kao opcije imaš Windows Media Player ili Winamp/VLC media player.

Cro Map Computer
Cro Map Smartphone

Ponosni si korisnik kabelske ili IP televizije? Otvoreni je samo par tipki daleko. Evo i popisa gdje nas možeš slušati:

  • MAXtv – 55. kanal
  • B.net – 55. kanal
  • Metronet – 304. kanal
Cro Map Tv