Preuzmite Cjenik oglašavanja
Imamo preko 960.000 slušatelja tjedno koje držimo kao kap vode na dlanu. Vaše poruke, svejedno bile one u formi radijskoga spota, promocije show-a, nagradnog natječaja ili velike promocije tretiramo kao sadržaj. Formatiranjem sata napravili smo optimalan raspored poruka tako da bilo koji format oglašavanja odabrali, Vaša poruka će doći do publike. Ovisno o potrebama, možemo Vam ponuditi razne opcije suradnje:
Spotovi
Klasičan način oglašavanja. Funkcionira i za aktiviranje kupovine ili za podizanje svijesti o proizvodu. Kreativa je jako važna. Kvalitetan spot znači jako puno. Upečatljiv spot, originalan i lako pamtljiv vrijedi pola kampanje. Uz samu prodaju oglasa, naš kreativan tim će Vam rado pomoći u izradi vlastitog spota.
Kratki reklamni blokovi
Imamo ukupno 3 bloka reklama u satu. Svaki ima predviđeno trajanje do 3 minute.
Planiranje kroz dan/tjedan
Naš iskusan tim media planera pomoći će Vam optimizirati Vašu kampanju kako bi Vaša poruka došla do maksimalnog broja slušatelja.
Specijalno pozicioniranje
Ovisno o zahtjevima Vaši spotovi mogu biti pozicionirani kao prvi/zadnji u bloku.
Posebna pozicija
Promocija show-a
Promocija show-a uključuje spominjanje Vašeg brenda uz ime show-a, elemente koji idu unutar zakupljenog show-a i spotove koji idu izvan zakupljenog show-a.
Sponzorstvom radijskog showa povezujete svoj brend s omiljenim sadržajem slušatelja, dosegnuvši ih u različitim trenucima njihovog dana – od vožnje na posao, preko radnih zadataka, do vraćanja s posla, opuštanja i večernje zabave. Uz show kojem slušatelji vjeruju, povećavate povjerenje u svoj brend, jačate svoj imidž i stvarate prepoznatljivost (brand awareness). Iskoristite ovu priliku za jačanje veze s ciljanom publikom i istaknite se na tržištu.
Promocija show-a uz nagradni natječaj
Uz sponzorstvo showa imate priliku za dodatnu promociju putem nagradnog natječaja, koji kreiramo u suradnji s programom. Zabavna radijska igra postaje hit među slušateljima, privlačeći pažnju ne samo onih koji igraju, već i svih koji slušaju. Ovakva promocija omogućuje vam da podijelite nagrade slušateljima. Na taj način, vaš brend postaje dio uzbudljivog iskustva koje obogaćuje njihove živote i stvara emocionalnu povezanost. Vaš brend bit će istaknut uz zabavni sadržaj koji slušatelji aktivno prate, povećavajući vašu prepoznatljivost i angažman s publikom.
Velika promocija
Velika promocija predstavlja veliku nagradnu igru koja se odvija tijekom cijelog dana i to je događaj koji na radiju ne može proći nezapaženo. Klijent i radio udružuju snage kako bi stvorili zabavnu i impresivnu aktivnost koja će privući pažnju slušatelja. Ova velika stvar u eteru potiče razgovor i uzbuđenje slušatelja. Svi žele sudjelovati u uzbudljivoj igri i imati priliku osvojiti fantastične nagrade što povećava angažman i interes slušatelja. Kroz suradnju s radijom na ovakvom projektu stvarate snažnu vezu s publikom, a slušatelji prepoznaju i cijene brend koji se povezuje s njihovim omiljenim sadržajem.
Osim toga, velika promocija doprinosi jačanju ‘brand awareness-a’, a vaš brend postaje nezaobilazna tema razgovora u društvu. Ova jedinstvena prilika omogućuje vam da se istaknete od konkurencije i ostavite snažan dojam na publiku. U svijetu radija, ovakva promocija postaje najveći radijski događaj – nezaboravna i prepoznatljiva, ostavljajući trag u srcima slušatelja.