Vaša poruka ciljano dolazi do Vaših kupaca
Različiti radiji privlače različite slušatelje. Pravilan odabir radija Vam omogućava selektivnu komunikaciju prema točno onim slušateljima kojima se želite obratiti!
Radio dolazi do slušatelja u pravo vrijeme i na pravom mjestu
Većina radijskih slušatelja uz slušanje radija radi i nešto drugo. To znači da možete doći do slušatelja u ključnim trenucima – kada su na putu do posla, surfaju internetom, prije izlaska, i tako dalje. Sada, kada se radio može čuti preko pametnih telefona i interneta – ti ključni trenuci su još prisutniji. Istraživanja pokazuju da oglašavanje koje je relevantno u odnosu na ono što ljudi tada rade ima 60% veću vjerojatnost da će biti primijećeno.
U svijetu kada smo sa svih strana napadnuti oglašavanjem, radio dopire od slušatelja
Istraživanja pokazuju da radio, zajedno sa kinom, ima najmanji nivo izbjegavanja oglašavanja – ljudi rijetko mijenjaju stanicu, i spremni su slušati bilo koju poruku koja im je relevantna, kreativna i interesantna. Ovo je sjajna prilika za oglašavanje s kojim se želi doći do novih kupaca, ili reći postojećima nešto što još nisu znali.
Radio ima multiplikativni efekt na oglašavanje u drugim medijima
Kada oglašavanju na televiziji, internetu ili u tisku dodamo još jednu dimenziju-reklamiranje na radiju, učinak oglašavanja višestruko raste. Čini se da radijski multiplikativni efekt proizlazi iz činjenice da je radio samo zvukovni mediji, i zbog toga stimulira druge dijelove mozga. Dokazano je da se višestruko vraća uloženo jer potrošači postaju svjesniji proizvoda koji se nudi.
Radio stvara brandove
Na isti način na koji radio stvara hitove, stvara i osjećaj sveprisutnosti brandova. To je zbog dva razloga – prvo, jer uspješne radijske kampanje imaju puno oglasa u kampanji, i drugo, jer slušatelji dugo slušaju radio (u prosjeku 14 sati tjedno). Uz relativno malo ulaganje, oglašavanjem na radiju možete stvoriti disproporcionalno veliki udio u svijesti o brandu.
Radio stvara odaziv, pogotovo online
Radio je uvijek bio jak “poziv na akciju” medij. Sada je taj poziv na akciju još izraženiji jer smo dio svijeta u kojem su brandovi i potrošači udaljeni samo jedan klik! Istražili su i to. U svakom trenutku 1/5 ljudi na internetu sluša i radio – dakle, doslovno su 1 klik od interakcije s brandom.
Radio je prijatelj
Slušatelji koriste radio zbog emocionalnih razloga – da se oraspolože, kako im ne bi bilo dosadno u autu ili da se ne osjećaju izolirano dok rade svakodnevne stvari. Ovo vodi k tome da vide radio poput prijatelja, a ovo je vrlo vrijedan kontekst unutar kojeg se pojavljuje oglašivač. Još je moćnije kada se oglašavanje proširi kroz brandirani sadražaj – sponzorstva i promocije. Kada voditelj na radiju priča o “našim prijateljima u Kompaniji X” slušatelj sluša o prijatelju prijatelja – ovo ima snažan efekt na percepciju branda.